מידע ומאמרים

עריכת צוואה בחינם

אף פעם לא מאוחר לתכנן עזבון ואחת הדרכים ליישם זאת היא באמצעות עריכת צוואה. אולי תתפתו לנסות לערוך את הצוואה בעצמכם, אך קחו בחשבון שעשויות להיות לכך השלכות. צוואה היא מסמך חוקי ויש להתייחס אליו ברצינות רבה באם תרצו להיות בטוחים שרצונותיכם יתממשו בכל עת.  עמותת "רצון חיים" מציעה לכם כלי לעריכת צוואה בחינם ובמהירות.

מהי צוואה ולמה היא חשובה בכל גיל?

צוואה היא מסמך משפטי המתאר את רצונו של אדם לגבי חלוקת רכושו לאחר המוות. בעוד שאנשים רבים מקשרים צוואות עם מבוגרים, למעשה חשוב שלכולם תהיה צוואה, ללא קשר לגילם. זאת כיוון שצוואה מעניקה ליחידים את האפשרות לבחור מי יקבל את חפציהם ודואגת למימוש רצונותיהם. יכולת הבחירה של אדם על חייו מעלה את תחושת השליטה והביטחון ולכן חשוב כמובן, לממש זכות זו. צוואה בעדים, צוואה בכתב יד, צוואה הדדית וצוואה בפני רשות הן ארבעת השיטות המקובלות כיום לעריכת צוואה. ללא צוואה, חוקי המדינה קובעים את אופן חלוקת רכושו של אדם, מה שאולי עשוי לנגוד את רצונו של הפרט.

עריכת צוואה בחינם
עריכת צוואה בחינם

למה חשוב לההתייעץ עם עורך דין לעריכת צוואה וכמה זה עולה?

צוואה בעדים, צוואה בכתב יד, צוואה הדדית וצוואה בפני רשות חייבות לעמוד בדרישות משפטיות מסוימות על מנת שיהיו תקפות ועורך דין יכול לסייע להבטיח שדרישות אלו מתקיימות. בנוסף, עורך דין יכול להציע הדרכה כיצד לחלק בצורה הטובה ביותר את הנכסים, תוך התחשבות בגורמים כמו מסים וצרכי ​​המוטבים. לבסוף, אם יש מחלוקות לגבי הצוואה לאחר מותו של הפרט, מעורבות של עורך דין יכולה לסייע להבטיח שהתהליך יתבצע בצורה חלקה. מכל הסיבות הללו, מומלץ בדרך כלל להתייעץ עם עורך דין בעת ​​עריכת צוואה. מחיר שירות משפטי לעריכת צוואה מתחיל לרוב ב- 3,000 ש"ח ויכול להגיע גם ל-7,000 ש"ח.

עריכת צוואה עם רצון חיים - Life Will במהירות ובחינם

עמותת "רצון חיים" היא העמותה הראשונה והיחידה שמציעה לקהל הרחב עריכת צוואה באינטרנט וליווי משפטי חינם בתהליך זה. אנו בעמותת "Life-Will" שמנו לנו למטרה לסייע לכמה שיותר אנשים לערוך צוואה בעדים ולכן בנינו כלי פשוט ונוח לשימוש.

כל שעליכם לעשות הוא לערוך צוואה אצלנו באתר, לתאם פגישה עם עורך דין או עורכת דין מטעמנו ללא תשלום שיקבל אתכם במשרדי העמותה.

במהלך הפגישה תערכו תהליך הפקדת צוואה על ידי הגשת הצוואה באינטרנט לרשם לענייני ירושה. 

השירות אינו זמין כרגע

השירות המקוון מופנה כרגע לכוחות הביטחון
אנחנו זמינים עבורכם בשירותים הפיזיים שלנו